Povrat, zamjena i raskid ugovora

Korisnički servis - Pravo na odustajanje/Povrat robe


Obuća Metro Croatia (Shoes Selection) pridržava se politike zaštite potrošača. Kao naš potrošač imate pravo unutar 14 dana od primitka narudžbe vratiti kupljeno iz bilo kojeg razloga. Vratiti naručeno možete poštom te u Vama najbližoj Obuća Metro Croatia (Shoes Selection) trgovini. Adrese i popis možete vidjeti na sljedećem LINKU.


POVRAT (ukoliko želite povrat novčanih sredstava)

Slanje kupljenog artikla je potrebno izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od primitka paketa.

Prilikom vraćanja artikla obavezno je ispuniti obrazac za zamjenu koji se nalazi na
LINKU te predočiti račun.

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je uplata izvršena. Ukoliko je Vaša narudžba plaćena karticom novac će biti vraćen na karticu, a za plaćanje pouzećem sredstva ćemo uplatiti na Vaš tekući račun.

Prilikom slanja naručenog artikla trošak poštarine snosi kupac. Artikl se mora vratiti u neoštećenoj originalnoj ambalaži zapakiranoj u dodatnu ambalažu. Ukoliko se radi o Click&Collect narudžbi, kupac je dužan osigurati dodatnu ambalažu koja će osigurati da artikl za povrat neoštećen stigne u Obuća Metro Croatia.

Stanje vraćenog artikla isključivo je odgovornost kupca. DPD-ovi djelatnici nisu nužno upoznati s procedurama i pravilima tvrtke Obuća Metro Croatia (Shoes Selection) te molimo kupce da prate upute navedene na našim stranicama te na Obrascu za zamjenu i povrat.

ZAMJENA (ukoliko želite drugi model ili veličinu)

Imate pravo vratiti robu u roku od 14 dana po primitku pošiljke.

Za zamjenu robe potrebno je kontaktirati nas na broj telefona 099/470-9844 ili na e-mail online@obucametro.hr kako bismo napravili pokupljanje na Vašoj adresi

Slanje novog artikla radimo tek po primitku vraćenog artikla te kada utvrdimo da je vraćeni artikl nenošen i neoštećen. U slučaju zamjene, trošak slanja novog artikla snosi Obuća Metro Croatia (Shoes Selection). Zamjena artikla za drugi model ili drugu veličinu moguća je isključivo ako je artikl neoštećen i nenošen te uz predočenje računa. Prilikom slanja artikl se mora vratiti u neoštećenoj originalnoj ambalaži zapakiranoj u dodatnu ambalažu koju je kupac dužan osigurati kako bi artikl stigao neoštećen u Obuća Metro Croatia (Shoes Selection)
Ukoliko je artikl vraćen u oštećenoj originalnoj ambalaži na žalost nije moguće ostvariti povrat ili zamjenu.

Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe

 

Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koja je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Molimo kupce da obavezno paze na ambalažu koja je sastavni dio proizvoda. Nije dozvoljeno lijepiti, šarati ili na bilo koji drugi način uništavati ambalažu (npr. kutije od tenisica).

 

Umanjenje iznosa povrata s obzirom na stanje originalne ambalaže vraćenog proizvoda:

 

  • Neoštećena ambalaža: povrat punog iznosa
  • Oštećena ambalaža: umanjenje vrijednosti proizvoda za 50 kn
  • Bez originalne ambalaže: umanjenje vrijednosti proizvoda za 50 kn

 

Postotak umanjenja iznosa povrata obzirom na stanje vraćenog proizvoda:

 

  • Proizvod originalno zapakiran: 0%
  • Proizvod nije korišten, već isključivo isprobana funkcionalnost: 0%
  • Proizvod korišten: 100%

 

OBRAZAC O JEDNOSTRANOM RASKIDU UGOVORA možete preuzeti na sljedećem LINKU.

 

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na našoj mrežnoj stranici možete elektronički ispuniti i poslati na mail online@obucametro.hr.

 

Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

 

 

Odgovornost za materijalne nedostatke proizvoda

 

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, na odnose između potrošača (krajnjeg korisnika) i trgovca u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke.

 

Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka bez odgađanja a najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kada je otkrio nedostatak.

 

Kao prodavatelj ne odgovaramo za materijalni nedostatak prodane stvari koji se pokaže nakon proteka dvije godine od prodaje stvari.